Kalite Politikamız
20 Haziran 2024

KALİTE POLİTİKAMIZ 
Kurum olarak temel değerlerimizden ödün vermeden;
  

            Hastalar İçin;

-          Her hastamızı bir birey olarak kabul etmeyi ve kendilerini özel hissettirmeyi

-          Bilgi edinmenin hastaların en doğal hakları olduğunu ve bunun tedavi sürecinde bir unsur olduğunu unutmamayı

-          Sunulan sağlık hizmeti sonuçlarının uluslar arası standartlara ulaştırılmasını ve bu standartların aşılmasını başarmayı

-          Hastaların sağlık hizmetinin yanı sıra kaliteli bir bakıma da gereksinimi olduğunu unutmamayı

-          Hasta memnuniyetini sürekli olarak ölçmeyi ve geliştirmeyi

 

            Çalışanlarımız için;

-          Kendini yenileyebilen, değişime açık bir kadro ile çalışmayı

-          İşinde kaliteli ve donanımlı kişilerle birlikte olmayı

-          Çalışanlarımızın fikirlerine saygı göstermeyi, önerilerinden yararlanmayı

-          Memnuniyetlerini ölçmeyi ve sürekli iyileştirmeyi

-          Eğitime önem vermeyi ve daha fazla eğitim, araştırma imkanı sağlamayı

 

            Kurumumuz için;

-          Önce insan odaklı

-          Etik kurallar çerçevesinde

-          Bilimsel gelişmelerin takipçisi olarak kanıta dayalı tıbbi gereklilikleri uygulamayı

-          Uluslararası sağlıkta kalite standartlarının gelişimini izlemek ve takip etmek

-          Kurum içinde eğitim veren bir yapıya ve bunun meydana getireceği olumlu vizyona erişmeyi

-          Bulunulan coğrafya içerisinde sağlık hizmeti gereksinimi doğrultusunda önder bir kurum haline gelmek ve bunu sürdürmek

-          Toplum sağlığı için gereken önleyici ve koruyucu faaliyetlerde bulunmak

-          Teknoloji ve bilgi transferini zaman kaybetmeden aktarmak

-          Tıbbın gerekli kıldığı ve gereksinim doğrultusunda teknolojiyi etkin ve verimli kullanmak