KALİTE POLİTİKAMIZ
Kurum olarak temel değerlerimizden ödün vermeden;
Hastalar İçin;
- Her hastamızı bir birey olarak kabul etmeyi ve kendilerini özel hissettirmeyi
- Bilgi edinmenin hastaların en doğal hakları olduğunu ve bunun tedavi sürecinde bir unsur olduğunu unutmamayı
- Sunulan sağlık hizmeti sonuçlarının uluslar arası standartlara ulaştırılmasını ve bu standartların aşılmasını başarmayı
- Hastaların sağlık hizmetinin yanı sıra kaliteli bir bakıma da gereksinimi olduğunu unutmamayı
- Hasta memnuniyetini sürekli olarak ölçmeyi ve geliştirmeyi
Çalışanlarımız için;
- Kendini yenileyebilen, değişime açık bir kadro ile çalışmayı
- İşinde kaliteli ve donanımlı kişilerle birlikte olmayı
- Çalışanlarımızın fikirlerine saygı göstermeyi, önerilerinden yararlanmayı
- Memnuniyetlerini ölçmeyi ve sürekli iyileştirmeyi
- Eğitime önem vermeyi ve daha fazla eğitim, araştırma imkanı sağlamayı
Kurumumuz için;
- Önce insan odaklı
- Etik kurallar çerçevesinde
- Bilimsel gelişmelerin takipçisi olarak kanıta dayalı tıbbi gereklilikleri uygulamayı
- Uluslararası sağlıkta kalite standartlarının gelişimini izlemek ve takip etmek
- Kurum içinde eğitim veren bir yapıya ve bunun meydana getireceği olumlu vizyona erişmeyi
- Bulunulan coğrafya içerisinde sağlık hizmeti gereksinimi doğrultusunda önder bir kurum haline gelmek ve bunu sürdürmek
- Toplum sağlığı için gereken önleyici ve koruyucu faaliyetlerde bulunmak
- Teknoloji ve bilgi transferini zaman kaybetmeden aktarmak
- Tıbbın gerekli kıldığı ve gereksinim doğrultusunda teknolojiyi etkin ve verimli kullanmak